Jos olisin kouluruoka, olisin

Ideakeittiön kouluruokatesti: olen Pinaattikeitto ja puolikas kananmuna

Pinaattikeitto ja puolikas kananmuna
Terve sielu terveessä ruumissa.

Tee sinäkin
Ideakeittiön kouluruokatesti

 

Sopii mulle! :) Meidän koulussa ei vaan jostain syystä oo ikinä pinaattikeittoo, vaikka toivottukin on.

koko päivä on menny sängyssä makoillessa, nyt oon jopa vieny koneellisen pyykkiä pyörimään ja vielä toinen olis tarkotus pestä. ja ajattelin sulattaa pakastimenki, vihdoin...

ja siis liikenteessä tuli oltua eilen, kun niin on makoiluttanut. oltiin entisten työkavereiden kans vähän huvittelemassa ja sitten päädyin vielä yksin kantikseen. joku poika tuli mun luo, alkoi jutella englanniksi, ja kysyi että ootko sä Minttu? se olikin yks poika saksasta, joka oli täällä vaihto-oppilaana joskus 4 vuotta sitten, ja muisti vielä mut :D kyllähän mäkin sen sitten muistin kun se sanoi, en kyllä koskaan ajatellut tapaavani sitä enää. piti mennä sen kanssa tänään kahville, mutta nyt siitä ei ookaan kuulunut mitään... se on kyllä jollain kaveriporukalla reissussa, niin voi olla että on muutakin tekemistä.

käsitöiden ihmeelliseen maailmaan kuuluu tosi sekavaa. tuntuu ettei saa oikein mistään kiinni. huomenna on kyllä tarkoitus mennä shoppailemaan langat lapasvaihtoon, että saa sen homman hoitoon. aloitin kääntämään yhtä pehmoleluvirkkausohjetta suomeksi, laitan sen sitten tänne kun saan sen kokonaan tehtyä.

huomenna taas työssäoppimaan, minä onnellinen :)