elämä jatkuu edelleen, vaikka hiljasta on... :)

viime postauksen jälkeen oon ehtiny touhuamaan taas vaikka ja mitä, kas kun en taas noita kuvia oo ottanu. pönttö mikä pönttö. kirjotan vaikka aihepiireittäin miten menee, niin saa jotain selkoa viime viikkojen tapahtumista!

koulu ja työ: edelleen työharjoittelussa. tällä viikolla oon tehny kahta nojatuolia, tai vaihtanu niihin kankaita. valmiiks oon saanu "vaan" sen k-tuolin, jonka alotin silloin joskus... mutta sitten oon askarrellu ja sisustanu kaikenlaista muuta, että annettakoon anteeksi. ja välissä olin 2 viikkoa ranskassa! sekin oli kouluun liittyvä kulttuurivaihto. käytiin pariisissa (joka muuten on kaunis ja romanttinen kaupunki) ja oleiltiin felletin-nimisessä kylässä paikallisessa raksakoulussa. kaupassa töitä on ollu kans joo, mut viime vkl meni sairastellessa niin enpä joutunu sinnekään. sunnuntaina taas sitten...

käsityöt: kaikki muu on tällä hetkellä unohdettu: käyn yhden naisen sotaa muovipusseja vastaan. eli projektina on ekokassit, joita oon värjännyt ja nyt on päästy koristeluvaiheeseen. ideahan piilee siinä, että teen perheelle/tutuille henk.koht. kauniita kauppakasseja, jos ne muistais helpommin ottaa kassin mukaan kauppaan lähtiessä. tällä hetkellä värjättyjä kasseja on 29, tarkotus värjätä vielä muutama lisää... :) tässä kohdin voin tietysti heittää HAASTEEN: pistä linkki omasta kauppakassista ja voita yksi mun omista. jos tätä nyt kukaan lukee... ;) aikaa on... vaikka vappuun asti. eli valpurin päivänä palkitsen yhden arvonnan kautta.

rakkaus: mitä se on?

muuta mukavaa: pääsen laulamaan exän bändin levylle, jes! saanpa kokeilla sitäkin "unelmaa"...

tämmöstä tän tytön elämään. yritän taas postailla vähän ahkerammin ja käyttää tota kameraa. (: